MAKE IT REAL THEN



Fredagsnattens äventyr sitter fortfarande i benen och efter två 90 minuters matcher kan jag knappt röra mina ben framåt.
Men dagens match var underbar: strålande solsken och en 8-1 seger gick man ändå därifrån med ett leende på läpparna.

Ska slänga på mig lite kläder och smink och sedan bege mig hem till Dennis. Fest-planerna blev inställda så en roadtrip in till staden med fina vänner för biomys är vad kvällen har att bjuda på. Hur många lingon finns det i världen ska vi se och jag har stora förväntningar för alla säger att den är så bra och alla är så söta. Imorgon är vi lediga och jag ska krama på en saknad ronja. livet leker lite, synd att klaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0