JAG KAN TA ETT LÅNGT HÅRT STRAFF FÖR ALLA STUNDER SOM VI HAR HAFT.

Februari är numera slut eftersom att det idag är 1 mars (smart tjeja här va) Den har bestått utav galna klassfester, förfester med jesus, nattmat på max, sportlov, mysiga nätter, långa promenader, 18 års firande, träning, gapskratt, mysiga fikastunder på kullzenska, myskvällar, lite tårar, släktkalas och årets första träningsmatch. Det har varit en riktigt bra månad som spenderats mycket med fina människor från klassen.

Mars är här och jag är mer än glad, de jobbigaste vinter månaderna är numera över och det är två ynka månader kvar tills det är min tur att fylla myndig,kunna köpa cigg och folköl på ica, kunna gå ut och förhoppningsvis ta körkort. fy fan vad jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0