IT'S A SHELL GAME

för det första: svimmar av trötthet, hur mycket jag än sover så blir jag aldrig pigg. Känner mig fruktansvärt sliten efter helgen och att gå runt med min träningsvärk är inget jag skulle önska min största fiende (som just nu är mamma..)

för det andra: jag drunknar i högen av plugg som jag har framför mig, att skriva om hur kinas ställning i världen påverkar USA är inte det roligaste jag har gjort. Att sedan skriva en text på italienska som ska betygsättas imorgon är ju som gräddet på moset. kill me snälla

för det tredje: positiv tjej här. Ska lägga mig i ett varmt bad och titta på solsidan avsnittet som jag missade igår. helt plötsligt kändes allt ändå lite bättre. går ju bara till halv ett imorgon och sedan åker vi faktiskt till stockholm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0