WEEKEND.

fredag: efter lite stanhäng med carolina och martina och en uppskärd arm åkte vi över till öland med mamma och pappa. mös i stugan hela kvällen med god mat och mammas bästa kompis med man. kollade även på en film men min hosta och luftrör samtyckte inte så efter lite hostmedicin med morfin i sov jag rätt gott i 14 timmar.

lördag: åt frukost ute i solen, bestående av jordgubbar med mjölk. tillbringade därefter några timmar i solen för att bättre på brännan men utan vidare resultat. efter en dusch och lite lunch tog jag bussen in till stan, mötte upp tjejerna och började att förfesta innan vi slängde oss i en taxi till stan och vallen. planerade efterfest men byttes snabbt till mys och kvällssnack. bra kväll helt enkelt

söndag: körde chillmode hela dagen, käkade snabbmat och bara chillade. sen cyklade jag och jesper till långviken, solade och chillade ännu lite mer. på kvällen kom ronja till mig och vi mös med massa tjejsnack och sex and the city innan vi deckade med våra två timmars sömn kvällen innan.
& nu sitter jag i skolan, eller på kagg, och har precis fått reda på mvg i kursen. känns ganska fint då mina italienska kunskaper ska sättas på prov senare och jag tror att alla vet hur det kommer att gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0