SOMMARSTUGAN.


åkt cabbe med pappa genom halva öland med håkan spelandes ur högtalarna.



mysiga kvälls promenader i solnedgången


över konsumerat jordgubbar och mjölk. frukost lunch middag


tillbringat alldeles för många timmar på stranden tillsammans med mamma, vatten och elsas mode vilket resulterar brännskador på bröstet.



lite resturang mys med mamma och pappa innan vi vandrade runt i borgholm och jag köpte världens finaste klänning.

avslutar med en fin solnedgång och dagarna på öland har varit grymma. ligger just nu hemma i min egna säng, i mitt egna rum och lyssnar på min egna musik. underbart. ikväll är det match och imorgon efter lite gos med vännerna är jag tillbaka på världens bästa ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0