SOM NÅGON SMART SKULLE HA SAGT.


hur sinnessjukt varm är det inte ute? sitter i skolan och svettas med felicia & filippa. skrattar mest åt att vi glider runt på ett bananskal, har suttit i cafeterian och övat svenska redovisning som gick tadaaa över förväntan. om vi skippar "nej men asså sen kom han ju till kristian opel" candide-skriven på 1700-talet i frankrike? haha

gör ett tappert försök till att skriva klart två textkommunikations arbeten, ett samhälls arbeten och att inte logga in på facebook.  det går sådär bra om jag ska vara ärlig. ser framemot skolans äckliga mat och en fet utskällning av min italienska lärare då jag inte gjort slutprovet. oupsidopsi. taggar istället fika & strand mys med tjejerna efter skolan, petter och utgång på lördag och sist men inte minst sommarlov om 10 dagar. yes idag är jag optimist och ser det goda i det onda som någon smart skulle ha sagt. (ska spara detta inlägg förevigt då jag är känd som pesimist) heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0