SMILING IN A MIDDLE OF A KISS.


hittade en bild på mig och söta tove sedan igår. tjejerna som ljuger om födelsedagar för att få billigare hallon shottar haha

mina tjejer peppade och förfesten var planerad. men jag avstod. tror att det är första gången jag bangar på en utgång. men min kropp orkar inte, jag hostar sönder mina lungor vid varenda liten rörelse. så jag ska krypa ner i sängen och kolla på någon nostalgi film på vhs bara för att det är så mysigt. imorgon väntas skolavslutning, grillning med klassen och kanske en utgång på det.

ligger och kollar på klassträffen förövrigt. funderar över hur vår klass skulle vara om tjugo år. eller vill man ens veta? för dem som var framåt i skolan är numer tysta och tvärtom i programmet .konstigt hur det kan förändras både i utseende och personligheten. men jag gillar min klass hur som och ibland blir jag rädd för att vi bara har ett ynka år kvar tillsammans. fina sp09e♥

pussisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0