YOU TELL ME.

så tidigt som jag  gick upp i morse har jag inte gjort på snart fyra veckor. klockan 09.00 ja jag skäms. trotsade min skräck och besökte mr tandläkare därefter gjorde jag ett besök hos min flis för frukost och lite solning och sist men inte minst tog jag med mig ronja till staden för paket shopping. lyckad dag med andra ord. diggar fortfarande ronjas lillebror "asså hur kan ronja och johanna ha kul ihop? de sitter ju bara framför tvn eller datan och säger ingenting?" haha♥

annars då? jo jag flossar sönder hela mitt bröst och köpt världens finaste byxdress på bikbok.
ska lägga mig i sängen och leta igenom halva internet efter oth säsong 8, som jag grät igår herregud jag måste verkligen sluta innan jag blir rädd för mig själv! men jag måste bara veta om de dog eller inte..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0