SÅ SÄG MIG VAD VI VÄNTAR PÅ. SÄG MIG VAD DU TÄNKER OCH ALLT VI LÄMNAT KVAR HÄR ÄR ALLT FÖRLORAT. JAG ÄR DIG. TILLS JAG ÄNDRAR MIG. ÄR DIG. TILLS JAG VÄNDER MIG.

godmorgon? vaknade av att mamma ringde och väckte mig halv två och undrade varför jag inte låg ute i den strålande solen. ligger i alla fall just nu ganska bekvämt i en solstol på altanen, lyssnar på hästpojken och äter frukost. har haft det sämre faktiskt. ska spendera dagen med städning av rummet, träning och sist men inte minst mys med tjejorna. & ah, packa lite inför emmaboda kanske vore en bra idé, som att fixa en solstol kanske då jag lämnade kvar våran på siesta? eller fixa klart all min dricka då jag upptäckt att den inte kommer att räcka?
älskar att vara ute i god tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-28 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0