OM HIMLEN FINNS ÄR JAG FÖRLORAD.



oj. har landat hemma i min egen säng för första gången på över en vecka. har mesta dels spenderat tid på öland o stugan  med ronja. med johan och andreas. med felicia. har mellanlandat hos milla som styrde en sjukt rolig18 års fest och även hemma hos filippa som styrde en sjukt rolig kväll. en vända på stranden som resulterade bränt ansikte och alldeles för många sedda sex and the city avsnitt. har även hunnit med en piggelin förfest och tröstätit nattmat. och sist men inte minst spenderade jag tid med min släkt igår, teater och käk i staden för att sedan äta efterätt i soffan till harry potter.

har väl tusen bilder jag skulle kunna lägga upp men min mage dör isåfall- frukost och en dusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0