HEMMA.


detta kan vara den enda bilden från hela festivalen, och då är vi inte ens på festivalen. haha

är i alla fall hemma nu. har levt några dagar på alkohol,lera och musik. en och en annan vända i öltältet också. har varit sjukt bra dagar, har kunnat krypa ner i en varm säng nästan varje natt vilket har varit det bästa eftersom det har regnat hela tiden. Längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort dessa dagar. herregud.  och skrillex, den svenska björnstammen och hästpojken var så jävla grymma!

känner mig alkoholförgiftad eller något. dock var det en lugn kväll igår då jag vaknade på natten med feber och ett fett halsont. fick inte ens ner mammas goda mat hon gjorde till mig för att det gjorde för ont. ska börja käka mina smärtstillande tabl som jag hade när jag hade körtelfeber igen. Nu ska dra av mig mina leriga kläder och lägga mig i sängen och kolla på film nu. hittar jag mot all förmodan fler bilder lovar jag att lägga upp.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0