FLY WITH ME.

har absolut inget vettigt att skriva. mer än att vädret suger kanske. kom nyss hem, igen. tillbringade några timmar igår hos jesper då jag tvingade honom att kolla på one tree hill tog sedan bussen till öland och blev förbannad på alla fulla och glada människor som skulle till strand. kollade vm finalen med mamma och pappa och sov 14 timmar innan jag hoppade på bussen igen för att ta mig hem.

ska lägga mig i min egna säng och kolla på one tree hill och äta pringels. gillar att bara carolina är hemma då det alltid finns onyttiga saker hemma, fattar inte hur hon inte kan rulla fram. ska i alla fall träffa flisan en stund sen när hon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0