I HAPPEND TO HAVE A GOOD TIME REALLY.

Stänger in mig på mitt rum då mamma helt plötsligt bestämt
sig för att hela vårat kök ska vara vitt istället och pappa helt
plötsligt bestämt sig för att vårat badrum måste renioveras
och då carolina helt plötsligt bestämt sig för att flytta hemifrån.
Detta betyder: möbler och grejer överallt. KAOS

Ikväll ska jag träffa min fina flisan. prisonbreak och myskväll
är vad vi avslutar detta lovet med. Kan inte fatta att det redan
är den 10 januari. Man skrattade nästan när våra mentorer sa:
Vi ses den 12:e Januari. Kändes som en evighet tills dess ju.
Men 2011 kommer innehålla så galet många roliga saker:
min arton årsdag, körkort(förhoppningsvis), resa med finisar
och allt annar som kommer att hända. Längtar ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0