WE NEED LIES TO MAKE IT THROUGH THE DAY.


-säg hej till en pluttig liten etta i staggs studio som heter johanna.

har tillbringat 3,5 timma på körskolan och efter halva tiden dog min mobil. mindre kul faktiskt men med lite fika i magen och en söt hanna bredvid mig överlevde jag den kursen också. Trafikkunskap hos kaggnisterna 8.10 imorgon vilket betyder att jag snart måste sova. Men först lite sorbe glass och soffhäng med mamma. Och imorgon ska jag hänga lite med min fina storasyster och träna.

Och förresten, vad är det för snack om att jag plötsligt skulle vara en vädur? Jag har alltid varit en oxe ..Vilket geni har nu kommit på att sätta dit ett nytt stjärntecken som heter ormbäraren och ändra alla datum? äe en gång oxe alltid oxe så det så..Får även passa på att säga grattis till trion Filip, Måns och Johan som fyller myndiga en dag som denna, stort grattis till er.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0