ONE STEP FORWARD GIVES TO STEPS BACK.


- gosedosis♥


Livet glider på väldigt bra just nu. Det är sovmorgonar, slutar vid halv ett, studiedagar, klassfester och 18 års fester om vart annat och jag kan inget annat än att gilla läget. 1 februari idag också vilket innebär att våren och min födelsedag inte är långt ifrån. Ligger just nu nerbäddad i soffan med alfons bredvid mig och kollar på vampire diaries och dör lite. bäst är vad det programmet är. Klockan sex ska jag ner till körskolan och ikväll ska jag och mina fina tjejer ha myskväll i form av  övernattning och matlagning och imorgon ska jag och mamma in till staden. Som sagt synd att klaga på tillvaron faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0