I'M GONNA LOVE YOU LIKE I'M INDESTRUCTUBLE.


- ny blus från bikboks älskade rea

Fredag är alltid en bra dag. Likaså denna. Tittade på en kortfilm på svenskan om en liten pojke som sprang över vägen och blev påkörd utav en bil. Så vad gör jag? Jo jag hoppar av bussen, trycker in hörlurarna i öronen och sätter på högsta volymen och går rakt ut..Mitt hjärta stannade nog någon hundradels sekund där, en milimeter till...nära dödenupplevelse

Lövbiff och klyftpotatis med hallon-cheescake som efterätt, ett dun täcke och en fet godispåse är vad jag kallar fredagsmys. Får även en liten nattgäst ikväll, en söt liten filur att mysa med en fredagsnatt som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0