DON'T YOU LET ME GO, LET ME GO TONIGHT.

OZ linne Cross Vit
hej du ska bli min den 28 april 2011 - jag tror att det kallas kärlek vid första ögonkastet.

klockan är 15.09 och jag ligger i min säng, invirad i två duntäcken och kollar på oc. för er som är i skolan kan jag bara medela att jag legat här hela dagen och har inga planer på att lämna min älskade säng heller. förrutom de timmar jag ska spendera på körskolan då..det är hur som helst väldigt fint att gå i sp09e en dag som denna då man är ledig.

och eftersom jag nu fattat hur man får in youtube-klipp här så tänkte jag bjuda på ännu en låt som går på repeat hela dagarna. somnar till den och vaknar till den. typ. bästa på länge. så: lyssna och njut och bli lika beroende ni också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0