YOU DON'T HAVE TO SAVE ME. JUST NEED YOU TO FOLLOW. CAUSE WE MADE IT ALL THIS WAY.



Hemma hos milla igår hade jag så sjukt roligt. Shottade, drack drinkar, dansade och skrattade halvt ihjäl mig. Tog oss sedan vidare till amigo där det var helt ok. Kände mig otroligt gammal (?) haha men vi dansade och jag har ju världens finaste.

Idag har jesper och jag bara legat i sängen, kollat på film och käkat. Har kollat reprisen på idol finalen nu som jag missade igår och ska nu hoppa in i duschen och slå in lite paket. Ikväll är det det årliga paketracet hemma hos amilia eftersom den jävla ungen drar till new york & miami sen.  Blod, svett och tårar. MYSIGASTE TRADITIONEN helt klart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0