VÄRLDENS BÄSTA STÄLLE.






Mitt i julkänslan fick jag sånn sjuk längtan efter öland och sommarstugan. Utan tvekan det bästa stället i hela världen. Älskar att allt är vitt (& rött eftersom det är mammas älsklingsfärg..), älskar att vakna upp i carolinas och mitt lilla rum och äta jordgubbar till frukost, älskar att komma hem alldeles för sen och somna i lillstugan med flisan mitt i en konversation, älskar att åka cabbe med pappa, älskar att kolla på solnedgången och jag älskar att ligga i en solstol hela dagarna.

Känns konstigt att vi bara haft den i fyra år, känns som vi haft den föralltid typ. Har sådana sjuka minnen därifrån tillsammans med mina fina. Felicias och min första sommar är helt klart oslagbar, alla kvällar vi spenderade med johan & andreas och vi  var inte hemma i "tid" någon kväll utan smög direkt in i lillstugan och mamma var galen, 14 år gammla haha. åh fina tider är bara förnamnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0