LIGHTS WILL GUID YOU HOME. AND IGNITE YOUR BONES. AND I WILL TRY TO FIX YOU.




MYSIGASTE DAGEN. började med luciatåg på stationen (fast att det bara är 8 december) och frukost mys i form av lussebullar och festis med hansson. Åkte sedan vidare till filippa för att mysa ännu mer med mina favorit tjejer. bakade julgodis och kollade på solsidan, sämre morgon har man ju haft ♥

Hade en lektion i historia idag och efter den mötte jag upp mamma och carolina i stan för lite julklappsshopping och mat. Somnade sedan på soffan och vaknade nyss, upptäckande att min träning började för en halvtimme sedan. Jag som verkligen skulle tagit mig dit idag..Ska krypa vidare till sängen, imorgon väntas skolan och sedan festelifest med mina fina. Gillar livet ikväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0