JAG SAKNAR DET SOM INTE FINNS OCH SPRIDER UT MIG SJÄLV I VINDEN. BARA DU KAN BÄRA DET SOM GÖR SÅ ONT I MINA ÖGON.



igår upplevde jag min värsta bakfylla någonsin. bakfylla delux. låg i min säng och lyssnade till gossip girl med ögonbindel (läs lyssnade), fick tacka nej till min favvo pizza mamma köpt och mitt försök till att följa med till stan och kolla på hårvisning slutade med en springtur till toaletten. Men jag hade sjukt kul i lördag så det kan det väl varit värt ändå.

kom nyss hem, har tillbringat många timmar i skolan och efter den filmade vi till vårt arbete i rörligbild och sedan avslutade jag min kväll på bästa sätt: Mat, fika och mys hos familjen valentinsson. Är helt totalt slut, något jag insåg när mamma bakat pepparkakor utan mig och jag slänger ur mig något i stil med "hur fan kunde du förstöra min favorit tradition, nu kan vi lika gärna skita i att fira jul" och låste in mig på mitt rum. Övertrött var ordet. Börjar vid elva imorgon, mer än fint.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0