I TOUTCH YOU ONES. I TOUTCH YOU TWICE.


du får gärna käka upp mig faktiskt, helt jävla okej.

Håller på att somna på tangentbordet, klarade inte ens av att var vaken under julklandern. i 13 minuter. Sovit tre timmar i natt och det känns just nu kan jag lova. Har slängt ihop ett kasst arbete i rörligbild och skickat in, ge mig jullov snälla. Har annars spenderat en trevlig dag i skolan och sedan hängt lite på stan med min fina ronja.

Ser framemot en stört lugn helg. Imorgon ska jesper och jag laga middag, jag är risansvarig (har fått en del klagomål på sistone om mina kunskaper inom matlagning så nu kan inte misslyckas) och sedan ska jag äntligen få se jägarna 2, har tjatat sönder. På lördag ska det mysas sönder hemma hos tove med några fina tjejer från klassen, bastu, film och middag. Kan inte bli bättre faktiskt!
NU ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova, tänker fan inte gå på min engelska c lektion imorgon. Jag var faktiskt där idag (behöver ju inte överdriva nu liksom)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0