I COULD FEEL A HOT ONE TAKING ME DOWN. FOR A MOMENT, I COULD FEEL THE FORCE. FAINTED TO THE POINT OF TEARS. AND YOU WERE HODLING ON TO MAKE A POINT. WHAT'S THE POINT?



letar lite julklappar, till mig själv förstås. Får mest beslutsångest, vilket i-landsproblem liksom. Alla väskorna kommer i alla fall från vivistyle.se

Onsdag idag. Har besökt fabro doktorn, fått en pencilin kur (alltid är det något) fikat x2, en gång med fina mamma och en gång med fina tjejerna. Hann med en lektion där emellan också. Imorgon är det torsdag, sitter och funderar på om jag ska ta sovmorgon, sova en timme extra, kolla på julkalendern (som för övrigt är så sjukt mysig) och sedan åka och baka julgodis hos filippa eller gå på min engelska c lektion? vad är det ens att disskutera, tror vi alla vet hur min morgon kommer att sluta. Ska möta mamma och carolina i stan sedan, handla julklappar och mysa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0