SO MANY SONGS WE FORGOT TO PLAY.


så sinnessjukt snygg tatuering som jag hittade på weheartit. Om jag någon gång skulle övervinna min nålrädsla och tatuera mig skulle jag ha den där, lite längre upp en text som verkligen betyder något. så fint

ledsen för den dåliga uppdateringen men igår mådde jag allt annat än bra. tillbringade dagen i en säng med kladdkaka och film med en finis för att sedan åka iväg till madde för att bada lite badtunna och mysa med några tjejer. Jätte mysigt kväll var det. Idag har jag tillbringat några timmar med att packa, eller mamma har. Hon har gjort iordning en medicin väska ifall jag skulle trilla och behöva plåster eller dricka vattnet och bli magsjuk. haha

Sitter i sängen och lyssnar på musik nu och taggar satan. Måste packa klart allting idag nästan, jobbar hela dagen imorgon och sedan åker vi ju. Har sinnessjukt ont i magen, typsikt till denna resan, och min hals är tjock och svullen så ska bara ta det lugnt ikväll, åka med mamma och pappa och kolla på carolinas match och ha sändags mys.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0