ONE WAY OR ANOTHER.


poosande tjej i bilen väntandes på att mamma skulle köpa blommor till polisen..haha

För att dra historien från början: igår var det fuck my fucking life, satt på ronjas altan och klagade över mitt liv. Tog i alla fall tag i det och skulle skaffa ett provisoriskt pass som man kunde få samma dag om man åkte till karlskrona. Men då visade det sig självklart att Bulgarien inte tar emot sådana pass. Så ringde förtvivlad till polisen i kalmar och drog min historia. Hon tyckte så synd om mig så hon fixade att om jag kom dit och tog kort och allt samma dag kunde hon göra så att mitt pass gick före alla andras och trycktes fortare så att jag kunde hämta det redan på fredag. SÅ hur mycket älskar vi Camilla som jobbar hos polisen? Så mycket att mamma till och med gav henne blommor. haha vilken cirkus men nu är det löst och om 6 dagar är vi påväg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0