NO REASON TO BE ALONE.

oj det var ett tag sen jag skrev här. har hänt endel sen jag skrev senast och jag har faktiskt, tro det eller ej, en hel del bilder att visa. för det första så har jag tagit tag i mitt liv med mobilen och skaffat mig en iphone, behövde knappt lägga till något extra i månaden visade det sig. så glad tjej med ny mobil och kan därmed ta kort igen!



drog med mig filippa till köpningsvik en dag för sol och bad, eller bad och bad.., fett mysig dag i solen med en fin och saknad tjej. bättrade även på brännan lite eftersom den knappt existerade längre.


har haft några fett mysiga dagar i sommarstugan med mamma och pappa och sen kom farmor och hälsade på några dagar. har legat hela dagarna på stranden, grillat på kvällen, gått mysiga promenader och kollat på filmer.



tog bilen in till stan från stugan, körde över ölandsbron för första gången hehe, mötte upp lisa och ronja. var tänkt att vi skulle fixa grejer inför sunnybeach men slutade med en thai buffe och mys i hamnen innan jag körde hem igen.




körde på en tremanna utgång igår, fett lyckad kväll som började i carolinas lägenhet med bär drinkar och shottar, liftade in till stan med en utländsk pappa som ansåg att hans bil var för stor för att sitta ensam i (?), vidare in på vallen för att dansa och kvällen slutade mysigt i carolinas säng som vanligt.

Har haft kanon dagar och där emellan har jag hunnit hänga lite med jeppis, har även träffat jonna och haft det allmänt mysigt. Har tagit vara på denna veckan då jag jobbar 07.30 till 16.30 hela nästa vecka där det också är inplanerat en hel del träning, ska faktiskt bli skönt att komma igång på riktigt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0