JAG HAR TRILLAT DIT. JAG HAR FALLIT. JAG HAR VAKNAT.



Bilder sen dagen. Började med en fika på kullzenska med mina björnisar, kom sedan på vad vi ska göra som projektarbete och jag tror att det kan bli jävligt bra. Ska strax bege mig bort till frisören och fixa till mitt hår. äntligen. Sedan jag kom hem från sunny beach har det varit grönt eftersom vi badade i poolen varenda dag (kom aldrig så långt som till havet...ehe)ska i alla fall bli sjukt skönt.

Ska in till staden ikväll och sova hos jonna med flisan. fetaste myskvällen följt av fetaste sovmorgonen. Har bara en enda lektion imorgon sen ska jag möta upp en saknad storasyster för fika och berätta allt som hänt på våra resor. har saknat henne ju


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0