I HATE TO TURN UP OUT OF THE BLUE, UNINVITED. BUT I COULDN'T STAY AWAY, I COULDN'T FIGHT IT.

Är hemma från 9 timmars jobb igen, dock sista dagen idag. Har haft det kanon, fick till och med choklad idag som hejdå present. Så himla söta. Har precis slängt i mig lite mat och ska nu krypa ner i sängen och fortsätta mitt gossip girl marathon, så sinnessjukt bra ju. Hatar att jag alltid fastnar i serier och då kan jag verkligen inte sluta att titta på det. Borde väl egentligen packa och vara hysterisk, men det känns bra. jävligt bra känns det faktiskt. Tänk att vi imorgon är på väg till sunny beach, som vi har längtat. Har räknat ner dagarna på datorn sen dag 70, sinnes ju.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0