DU ÄR BARA EN AV MÅNGA MÄNNISKOR JAG MÖTT.


Har packat klart allting nu (nästan i alla fall har lite kvar), duschat, ätit god middag och pussat lite på min familj. plus fått tusen förmaningar om vad jag inte ska göra. men som mormor sött ringde innan och sa "men se till att ha riktigt roligt, för det får du". söta mormor. Ska krypa ner i sängen nu till håkans röst och några gossip girl avsnitt.

08.35 går tåget till göteborg där vi sedan ska hinna käka lite och sedan ta oss ut till landvetter för att sedan åka vidare till sunny fucking beach. Så galet tagg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. En veckas sol och bad opch konstant festande med världens bästa tjejer. fyfan. Ni får ha det så bra här hemma för det ska jag absolut ha!

och om det nu skulle vara någon som bryr sig så tar jag inte med mig min mobil, är något av en expert att förstöra mina mobiler och där nere är det liksom som gjort för att jag ska förstöra den. Så tar min gammla med pappas sim kort istället.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0