11 - 08 - 29 - 20.24



ledsen för den dåliga uppdateringen. spenderade hela helgen i min säng, sov 16 timmar per dygn - sinnesjukt välbehövligt. avslutade den med en fet borta match och en ännu fetar förlust. Hängt i skolan, på stan med flisan, tryckt i mig lite tacos och tränat är vad jag hunnit med idag - galet trött. Tackar gud för den som lagt tre sovmorrnar i rad. i love you


händer inte mycket annars, är ganska pepp på skolan (!!), blivit beroende av turtles spelet på min mobil samt denna underbart fina låt Steget – Jag Skulle Dö För Dig och taggar helgen som kommer bli great. 18 års partaj för lisafisa och säsongs avslutning på vallen,låter rätt fint va? Men först ska det hinnas med att fixa mitt hår lite, träna lite, plugga lite och lite stads + övernattnings häng.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0