THE BOTTEN IS NÅDD

gårdagen stavas pms. Grät och skrattade omvartannat, grät mest. skällde på mamma, på pappa och min mobil fick sig några åkturer. Hamnade tillslut hemma hos kalle med goa människor, serious-talk och lite alkohol. Somnade sedan gott till carolinas fulla men kloka ord.

Har någon gömd ilska jag måste få ut. Är ett pain in the ass mot min familj och vänner till och med alfons har fått höra att han är dum i huvudet. Vill spy när jag ser min egen spegelbild, vill klippa sönder mina kläder och raka av mitt slitna hår. Orkar inte plugga fast jag vet att jag måste, orkar egentligen inte sitta vid datan, facebook, msn, falska människor och positiva statusuppdateringar allt får mig att vilja spy.

Inget faller mig i smaken längre, alla är bara dumma i huvudet fast att det är jag som är den enda som är dum i huvudet. Inget går som jag vill, inget funkar liksom längre. Så ska bokstavligen talat krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Måndag och skola imorgon igen, tror precis att jag spydde igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inget annat en att hålla med dig för jag känner mig precis likadan för tillfället!

2011-04-03 @ 15:18:27
Postat av: Fanny

Känner igen mig i allt dedär.. Orkar ingenting längre!

2011-04-03 @ 15:39:22
URL: http://fannyrosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0