IF YOU THINK I'LL ALWAYS BE AROUND. YOU THINK WRONG.


ätit grillat som är det godaste som finns typ

solat lite för mycket kanske med tanke på att mina bröst har en lättare brännskada..

vårpromenadis med milla och våra vovvar över allvaret i solnedgången. supermysigt

oj det var ett tag sen skulle man ju kunna säga. men det har varit så sjukt fint väder så har inte haft lust eller tid. spenderade i alla fall påskhelgen på öland i stugan med familjen. flisan var där en natt och vi solade, grillade, chillade, hängde lite med fille och myste. har även umgåts med min familj, tagit en lång promenad med milla och vovvarna och bränt sönder mina bröst och spelat seriepremiären. något vi inte ska prata om här. alvesta suger¨(hehe eller vi som tappade en 2-0 ledning till 2-2 på en halvlek..)


hade körlektion alldeles förtidigt idag och det hjälpte inte att det gick skit. vill bara ha det där körkortet nu. carolina är i alla fall hemma under helgen och vi har ätit glass och legat ute i solen. ikväll är det träning sen grillkväll med fina tjejer och om två dagar fyller jag arton.
 livet leker just nu

NU: solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0