HOME SWEET HOME

hemkommen från danmark. har varit toppen, över förväntan. har avverkat 5 träningar, köpt upp nettos sortiment utav alkohol (ja vi var på träningsläger), skrattat tills vi grät, haft en galen natt i ringe, solat, ätit äcklig dansk mat, bränt sönder hela ansiktet, spelat kort, ätit alldeles för mycket chips, åkt buss och mycket mer. har haft super mysig helg med fina tjejer. Sömnbristern är total, skakar i händerna så ska hoppa in i duschen och sedan sätta mig och plugga körteori. 11 dagar, kan ni fatta? 11 jävla dagar. kan inte sluta le åt tanken!

bildbomd kommer när jonna, felicia och milla fått upp sina bilder. har lite kramp i magen efter alla skrattattacker som ägt rum denna helg. "ja asså jag trodde ju att jag hade blod cancer i f*ttan", "mia vad gör du, du är ju inte ens på planen?? men jag räddar livet på en mask okej?" "jag har aldrig slickat en danonino innan"

haha jag älskar mina flickor och våran humor♥ men kan erkänna har aldrig längtat efter min säng såhär mycket innan åh min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0