BABY JUST DROP IT


en enda liten bild på mig och fina lisa sen gårdagen-dem tjejerna som kanske levererade mest eller bäst? hah

Gårdagen var kanon, mysdagen i staden och grillningen hemma hos flisan. Jag kanske skulle varit kompis med herr måtta med tanke på gårdagen och att jag helt plötsligt snubblade hem alldeles för tidigt mitt i mammas och pappas kalas. "heeej eh jag mår inte så bra..godnatt"

Min dag har bestått av bakfylla och ångest på en madrass i solen "stupid has the story" så var det ja! fina ronja kom till mig och drog med mig ut på en promenad. Och efter att ha pratat med jeppis är vi tydligen lediga imorgon HUR UNDERBART? sova godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0