älskade underbara dag

vilken underbar toppen dag jag har haft idag, älskade tisdag!

1. Har halvt frusit ihjäl hela dagen om inte annat blåst bort i stormen.
saknar mallorca och värmen någonting sjukt, vill bara tillbaka dit nu.

2. Jag glömde min väska på tåget där bla min nya perfym och mitt smink
och resten utav mitt liv befann sig. det ligger väl antagligen någonstans i
köpenhamn, att det var min favorit väska gör inte saken ett dugg bättre.

3. Jag  sätter mig och skriver nästan klart hela mitt samhälls
arbete om politik + mitt tal i textkomunikationen då min data svartnar och
kraschar. Kan ta adjö av alla mina bilder, minnen, musik,program och arbeten.

4. Kokar av ilska så går in i badrummet för att duscha och blir lugn, går in i kanten
på duschen och slår upp min tå ( mer liknat ett köttsår efter en liten incident på
mallorca) hela såret rivs upp och den sista biten av min nagel trillar bort.
 Det rinner blod i hela badrummet blandat med dusch vatten och mamma hittar sin
sjuttonåriga dotter liggandes halvnaken på golvet lipandes över smärtan i min blodiga
tå som ett litet barn.  har tejpat och plåstrat om den nu men smärtan är olidilig !

trött på dig, trött på allt, trött på mig själv som bloggar istället för att plugga, skriva
om allt. mm låter underbart. Kan inte bara denna dagen vara över? ärligt dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0