outfits ala spannien



outfit 1. letade fram min sommarfavvo klänning som jag köpte någonstans i
borgholm i somras och som jag även hade på mig på midsommar i år.


outfit 2. Fick hem min skjorta som jag beställde ifrån h&m för ett tag sen dagen innan
vi åkte till mallorca. så skjortan är ifrån h&m och shortsen är ett par gamla jeans jag
klippte av och slipade dem för att det skulle bli slitna. bustern under är ifrån bikbok.


outfit 3. Linnet är ifrån rean på vila som mamma och carolina köpte till alla oss tre.
det är super gulligt dock lite för stort eftersom det bara fanns en storlek kvar.
shortsenunder är ifrån bikbok som jag köpte förra sommaren.

Tog inte mer outfit bilder, kanske berodde på att jag endast hade bikini och
en klänningpå mig hela dagarna, men ni får faktiskt nöja er med detta också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0