MALLORCA

vi kor en liten uppdatering ifran mallorca har va!
det ar helt underbart, solen, poolerna och havet.
mamma jag och carolina har foralsat oss i relaxavdelningen
med sangar och utomhus jacuzzi, làter inte helt fel va?
hoppas ni fryser som satan dar hemma och att ni har tàkigt
nej jag bara skojar saknar er dar hemma trots att det bara har
gatt tva ynka dagar. nu ska jag springa upp till hotellrummet och
duscha av mig allt saltvatten och sand ifran kroppen sen ska vi in
till alcudia en runda, ata och mysa! vi ses nár jag kommer hem

ps. har total foralskat mig i Linua 2,5 som just nu sitter och spottar
tuggadchokladboll pa sin storasyster som verkar vilja sla ihjal honom.
sotaste nagonsin, om man anda vore 13 ar yngre...

PUSSSSSSS PA ER ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0