like I really should


 hemkommen ifrån marknaden där jag ställt upp för min klubb-tråkigaste någonsin.
(och ja, jag lekte lite i camen för att ha ännu en ursäkt till att inte städa mitt rum)
ska i alla fall ta tag i klädhögarna i mitt rum, imorgon väntas hela tjocka släkten,
god mat, tårta och allt var födelsedags kalas innebär ska bli väldigt trevligt faktiskt.
ska sedan hoppa in i dushen och lite fix, ikväll väntas det lite partaj några hus bort,
närmare bestämt hemma hos ronja. dock är jag mammas lydiga flicka och är nykter.
måste peppa sönder tills på torsdag då det väntas inspark och förfest med världens
goaste media brudar på ölandet! så sjukt pepp så att det finns inte liksom hehehe.

och förresten jag behöver er hjälp: vad köper man till en 20 årig syster?
en check på systemet? nä skämt osidor har inte en aning vad jag ska köpa.
HJÄLP MIG
och ja hon råkar fylla den där underbara siffran 20 dagen innan insparken(a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0