insparken 2010







insparken igår var trevlig. efter en dag med fototävling med media ettorna begav vi oss
för att käka på stan sedan tog vi bussen över till öland och tildas hus. Efter mycket fix och
trix var alla klara och det korkades upp, ganska så rejält. kan sammanfatta kvällen med
en bränskadad arm (tack sofie), en söndrig gunga, dans, alkohol och världens goaste media
flickor! vallen var trevligt och att dra av sig fest kläderna, äta fylla käk och somna i sin egen
säng var helt underbart. Visste inte vad jag hette idag men tog mig till skolan, en samhälls
 lektion och mc donalds mat med klassen bjöd denna skoldagen på. Somna i flisans soffa efter
ben&jerrys plus one tree hill var precis vad vi behövde. Har kramat på henne för imorgon
bär det av, kan inte fatta att vid den här tiden imorgon sitter jag på planet på väg till mallorca.

ska packa, ladda hem musik, ladda min ipod och gå en kvälls promenad. sen ska jag lägga
mig i soffan, kolla på idol och inte röra mig på hela kvällen. ska gosa lite extra med pappa
eftersom att vi åker ifrån honom imorgon. åh jag är ju typ flygrädd kom jag på ju !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0