home sweet home

borta bra men hemma bäst? för det är väl så man säger...
näe vill inget annat än tillbaka till den underbara stranden,havet..

men efter försenade flyg. kaptenen som aldrig kom. kall äcklig mat
och skrikande småglin ville jag faktiskt bara hem och inte blev det
bättre av att jag fick panik, satt längst in och höll på att kissa ner mig
precis när flygvärdinnorna ska ut med maten, wait just a minute please
och jag ville bara skrika: FATTAR DU ATT JAG KISSAR NER MIG ELLER?!!
men nej jag bet ihop och visade jag-är-sjutton-år-och-kan-vänta johanna
istället för jag-är-sjutton-men-beter-mig-som-sex-och-kan-inte-vänta johanna.
stolt tjej, mycket stolt.

direkt från flygplatsen till ett 40 års kalas, tårta har aldrig smakat så gott.
fräsch som man var, osminkad, svettig och ville bara lägga mig i en säng
och sova. och här sitter jag ensam hemma flera timmar efter och längtar
efter den underbara maten,poolerna, relaxen, smirnoffen, stranden,havet
och den under under underbara utsikten ifrån balkongen. tack mamma och
carolina. fyfan vilken underbar vecka jag har haft. dock lyckades ju vi pricka
in 3 av fem regn/moln dagar som mallorca har under september..men vad fan!

Bilder kommer imorgon för nu ska jag krypa ner i MIN säng och sova.
och imorgon ska jag krama och pussa på min saknade vänner.
åh kan knappt vänta! sovgott sötisar för det tänker då jag allt göra

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0