födelsedagskalas









avslutar med en bild på min älskade syster. mysigt kalas och framför allt gott.
endast kusinerna kvar nu, så ska hoppa in i duschen göra en inpackning i håret
och sedan ska jag och lille alfons ut på en kvälls promenad. ska sova tidigt ikväll,
känns som om det var en evighet sen jag var i skolan nu och det var det ju, typ.
imorgon blir det i alla fall massage på morgonen, som varje måndag morgon,
och sen fotografering till mitt antimobb.se-projekt med josse.ska bli spännande !
slutar halv ett och ska därefter på stan en runda med flis då en ny klänning och
20 års present ska inhandlas, låter som en ganska helbra måndag det va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0