äckliga kalla tisdag

vill skrika rakt ut, slå någon riktigt jävla hårt eller kasta ett glas i väggen
tisadegn den 28 september 2010 + jag = inte sant. hatar denna dagen.
bokstavligen talat.
har frusit ihjäl,
glömde min väska på tåget,
skrev klart min samhäll + textkomunikation en sekund senare kraschar
datan, tror ni att jag hade det sparat? NEJ
hoppade in i duschen, slog i min köttiga tå så det är blodfläckar i hela
badrummet och mamma hittade mig lipandes på golvet.
och än är bara klokan halv sju, vad ska mer hända?
är så trött på allt som inte vill som jag, trött på dig, trött på detta
väder. vill vara på mallorva igen. Vakna upp bredvid carolina av
att solen lyser, äta frukost på ballkongen och snorkla i vågorna.

fuck this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0