you got a heavy heart


efter att ha halv skratat i hjäl oss och skrivit det fula h-ordet på en stackars ettas skåp ( no kidding bara rörlig bild) och hållt mitt argumenterande tal i svenska c om att alla borde använda cykelhjälm i aulan belönade min vän f och jag oss med cheesburgare och choklad milkshake på nyöppnade max. har sedan jag kommit hem stängt in mig på mitt rum med alldeles för hög musik på och min käraste mattebok. har en älskad sovmorgon imorgon följt av ett hatat ma b prov. jag hatar det.

ps. får även säga grattis till suffis som fyller hela sjutton år idag. grattis till dig och hurra till mig, eller hur var det nu igen beata? ett gapskratt bjöd det i alla fall på. men det är inte lätt att hålla reda på namnen såhär i 2:an....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0