lyckorus på ingång


har ett lyckorus på ingågng, anledning:

 mamma har bokat min emmabodafestival biljett som en julklapp så snart sitter vi där igen i
ett tält med alldeles för mycket alkohol i kroppen och skickar ett sms "hallllå vart är du??"
eller så gör man som jag gjorde i somras, vinglar hem ensam klockan halv sju på morgonen
och snubblar på ett staket och ligger ensam i en gräsmatta och tror att jag ska dö precis där
när jag upptäcker en ringande mobil i fickan och möter en vän med pyjamas och tandborsten

eller kan det vara att vi nu tre dagar i rad har slutat vid halv ett och haft två dagar sovmorgon,
att jag har blivit proffs på att köra bil eller att jag ska gå en kvälls promenad med fina ronja,
att jag har fina klasskompisar som får mig att skratta tills tårarna kommer varenda lilla dag

eller kanske för att imorgon väntas det the sims 3 lan hemma hos familjen valentinsson.
ska vakna upp på flisans rum med tanken på att om några timmar har jag en vecka ledigt
då partajande, myskvällar och sovmorrnar står allra högst upp på shemat. fan vad härligt

något av detta får mig i alla fall att le så nu ska jag lyssna vidare på håkans röst och äta
ännu en chokladboll. kanske ska drömma lite om jum-jum. ärligt mio min mios bästis?
jag tror att jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0