ett sommarminne


fick en känsla av sommar när jag vaknade  idag - fråga mig inte varför jag fick det

Fick flash-backs ifrån ölandet. Flisans och mitt öland. När vi vaknar upp i stugan alldeles
för sent av att det är 100 grader där inne. Hur vi alltid åt frukost framför fjorton suger,
samtidigt som vi gjorde iordning oss och skulle cykla och träffa johan och andreas i stan.
alla gånger vi fyra suttit på bryggan och pratat till tre på morgonen, cyklat upp för den jävla
uppförsbacken till deras stuga i motvind, kollat på filmer i deras stuga och skrattat så vi lipar.
Känns helt sinnes sjukt att vi har känt varandra i tre år snart, hur "vet ni vad klockan är?"
kunde göra så att vi fyra har umgåts så mycket i tre sommrar nu. Även om vi inte setts
på ett halv år så är det som vi sågs igår när vi mötte dem på tunnelbanan i våras.
shit vilka sommrar vi har haft tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0