dansa är kul..



med fem byxor, tre tröjor, en dun jacka, två mössor, två par vantar, dun tofflor, dun täcke och
en pizza. det var så vi överlevde den nio timmars långa köningen igår för rugby biljettens skull.

känner mig bakfull när jag sitter här med dygnsurt hår och dricker kaffe som jag inte gillar.
fyra timmars sömn i natt är ingenting att hurra för direkt vill jag lova er. men dax att peppa
till det för om en timme går bilen till hossmo, till två fina systrar. tre apor och fem tjejer kan
göra denna kvällen toppen. åter kommer imorgon då jag inte ska röra mig ur sängen!

hur pepp?
De Vet Du – Dansa Är Kul (Men Jag Föredrar Å Supa) - Radio Edit


Kommentarer
Postat av: flis

men jag föredrar att SUPA!!!!!!

2010-10-17 @ 12:02:30
URL: http://feliciavalentinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0