19.18

har pluggat matte i exakt 18 minuter då jag även hunnit med att byta låt på ipoden 5 gånger och druckit jordgubs te. önskar mig just nu att lite smarta hjärnceller ska bosätta sig i mitt huvud och göra mig lite smart. kan inte beskriva vad jag hatar matte. talen bara flyter ihop och jag blir rastlös bara jag ser den där jävla matte boken. bud på att elda upp den..
ska bli så otroligt skönt att åka ner på träningen sen, ska inte träna själv, men ändå..ska försöka ta mig igenom 18 minuters till matte plugg innan jag lägger ner det här igen. då har jag ju faktiskt tillägnat hela 36 minuter av min kväll till min matte bok. duktig tjej ( förresten så räknade jag ut alldeles själv att det samanlagt blev 36 minuter)
hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0