RUGBY 2010






bild 1. filippan och flisan på läktaren (omtagning 25 typ)
bild 2. sofie, gabbi och krille peppisar med en gömd tilda
bild 3. inte varje dag db däckar med ögonen halvt öppna
bild 4. svek stagg och fotade istället min vän hansson i kagg

Rugby 2010 är överoch resultatet blev rättvist tycker jag.
 Tjejerna vann och killarna förlorade. Hade en vän på kaggs lag och
 var  beredd på att hålla för ögonen i alla  närkamper.
 Det visade sig vara  stagg spelarens  vänner som behövde
 hålla för ögonen då
Hansson tog hem bästa manliga spelare.
Vi var stolta vänner kan jag lova er.

Får tacka Krille för förfesten och de andra tjejerna bara
 för att dem är så goa. Dränkte min svaghet i alkohol igår något som
verkligen känns en dag som denna ska bli underbart att tillbringa denna
dagen  hemma hos db med fina vänner. bakismys står på shemat och
jag behöver skratta lite med mina nötter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0