You had a bad day, the camera don't lie

  • det är tungt att hitta motivationen klockan sex på morgonen
  • slängde mig nästan i spagat för att rädda mitt ägg jag skulle äta till frukost från att falla i marken och gå sönder, ägget klarade sig dock sprack mina favvo jeans..
  • fick ig på mitt matte b prov som jag hade pluggat som ett as till
  • kom hem till ett tyst hus där ingen mat fanns till lilla mig
  • har halkat omkring i mina älskade converse skor i 10 minus grader
  • somnade med öppet fönster vilket resulterar till köldskador
  • har den fetaste träningsvärken i hela kroppen, kan knappt skratta
  • jag har en miljon saker i skolan denna veckan men orkar inget

Sådär visst är det underbart att börja sista skolveckan med detta?
kände att mina aggretioner behövde komma ut och bloggen fick
ta smällen. Men visst har jag delat ett och ett annat skratt med
mina klasskompisar efter helgen bravader, man slutar aldrig chockas.
och ett mysigt lucia tåg har vi också hunnit med i staggs lilla aula.
"varför sjunger dem på engelska helt plötsligt då?" ah herregud.
ska frossa lussebullar och försöka få in kroppens muskler på latin
samt varför man inte ska massera vid bloddproppar och feber
HUR KUL?

hatar måndagar. hatar skolan. vill faktiskt ha jullov nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0