ÅRETS JULKLAPPAR.

Fick många fina saker av tomten (som faktiskt var snäll)

 
en g.a.m.a. plattång plus hårprodukter, värmeskydd bland annat.



fick ett smyckes träd utav carolina, oväntat och jag blev jätte glad.
Lite nya smycken är på bland annat ringarna jag beställde.


present kort på face stockholm, gina tricot och h&m


en love skylt som  jag ska ha på min vägg över alla fotorna.


Fick lite skönhetsgrejer som bland annat nagellack, perfym och smink.
Fick även ett gulligt brev av mamma som innehöll en dag på stan med
henne plus pengar som jag ska använda till att köpa en digitalkamera.



bilden gör inte halsbandet rättvisa. Fick detta av min fina moster.
Blev jätte glad speciellt när jag läste på hjärtat där det står:
"sometimes the heart sees what is invisible to the eye"


Absolut årets bästa julklapp, man kan ju lätt säga att jullovet är ganska så räddat.

Fick ett duntäcke plus lite andra saker också. Är i alla fall jätte nöjd♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0